STAY.SKLEP

WYMIANA I ZWROT


§ 1
Zwroty towaru

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
  2. Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i opakowanie (dotyczy zafoliowanych płyt lub innych tego typu produktów)
  3. Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.
  4. Do przesyłki ze zwracanym towarem Klient powinien dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia oraz informacją, że jest to ZWROT.
  5. Przed wysłaniem towaru Klient powinien skontaktować się bezpośrednio ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: kontakt@stay.sklep.pl.
  6. Zwracamy pieniądze na podany w zgłoszeniu numer konta najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.


§ 2
Wymiana towaru

  1. Klient ma prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
  2. Wymieniany produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki.
  3. Koszty wysyłki towaru do wymiany pokrywa Klient.
  4. Do przesyłki z towarem Klient powinien dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia oraz informacją, że jest to WYMIANA.
  5. Przed wysłaniem towaru należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: kontakt@stay.sklep.pl.
  6. W przypadku kiedy Klient decyduje się wymienić towar na droższy, należy dosłać brakującą kwotę na numer konta bankowego podany w odpowiedzi na zgłoszenie.
  7. W przypadku kiedy Klient decyduje się wymienić towar na tańszy, zostanie zwrócona różnica ceny na numer konta bankowego Klienta podany w zgłoszeniu.


§ 3
Reklamacje

  1. Jeżeli Klient otrzymał towar niezgodny z opisem, wadliwy lub uszkodzony w trakcie wysyłki, proszony jest o wysłanie formularza reklamacyjnego na adres e-mail: kontakt@stay.sklep.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. W zgłoszeniu reklamacji Klient proszony jest o dokładne opisanie wady produktu.
  3. Do przesyłki z reklamowanym towarem Klient powinien dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia oraz informacją, że jest to REKLAMACJA.
  4. Koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa Sprzedawca.

     

Dane do przelewu:

OpieQn Agata Sędrowska-Nawroka

Citi Handlowy 

66 1030 0019 0109 8503 0019 3570