§ 1
Zwroty towaru
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
- Zwracany produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i opakowanie (dotyczy zafoliowanych płyt lub innych tego typu produktów)
- Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.
- Do przesyłki ze zwracanym towarem Klient powinien dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia oraz informacją, że jest to ZWROT.
- Przed wysłaniem towaru Klient powinien skontaktować się bezpośrednio ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: kontakt@stay.sklep.pl.
- Zwracamy pieniądze na podany w zgłoszeniu numer konta najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
§ 2
Wymiana towaru
- Klient ma prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
- Wymieniany produkt nie może posiadać śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki.
- Koszty wysyłki towaru do wymiany pokrywa Klient.
- Do przesyłki z towarem Klient powinien dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia oraz informacją, że jest to WYMIANA.
- Przed wysłaniem towaru należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: kontakt@stay.sklep.pl.
- W przypadku kiedy Klient decyduje się wymienić towar na droższy, należy dosłać brakującą kwotę na numer konta bankowego podany w odpowiedzi na zgłoszenie.
- W przypadku kiedy Klient decyduje się wymienić towar na tańszy, zostanie zwrócona różnica ceny na numer konta bankowego Klienta podany w zgłoszeniu.
§ 3
Reklamacje
- Jeżeli Klient otrzymał towar niezgodny z opisem, wadliwy lub uszkodzony w trakcie wysyłki, proszony jest o wysłanie formularza reklamacyjnego na adres e-mail: kontakt@stay.sklep.pl do 14 dni od otrzymania przesyłki.
- W zgłoszeniu reklamacji Klient proszony jest o dokładne opisanie wady produktu.
- Do przesyłki z reklamowanym towarem Klient powinien dołączyć kartkę z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia oraz informacją, że jest to REKLAMACJA.
- Koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa Sprzedawca.
Dane do przelewu:
OpieQn Agata Sędrowska-Nawroka
Citi Handlowy
66 1030 0019 0109 8503 0019 3570